Under vecka 42 är det dags igen för VO-Collegeveckan ett återkommande evenemang runt om i hela Sverige! VO-collegeveckan innebär i vanliga fall flera arrangemang i form av minimässor för elever och blivande elever, i och med det rådande läget i år så kommer vi på Ållebergsgymnasiet inte anordna några mässor, därmed inte sagt att ni inte kan följa Vård- och omsorgsprogrammet under veckan!

VO-Collegeveckan vänder sig till ungdomar, utbildare, chefer och medarbetare i kommuner, regioner och privata vårdföretag samt politiker. VO-Collegeveckan är ett utmärkt tillfälle att ta reda på mer om jobb och utbildning i vård och omsorg.

Kolla in filmen nedan och följ Ållebergsgymnasiet på instagram @allebergsgymnasiet under vecka 42!
/ VO-programmet på Ålleberg