Efter drygt två år av stängda dörrar var det dags för Ållebergsgymnasiet att åter igen öppna upp dörrarna. Efter förberedelser av olika slag i form av möten, utskrifter, beställningar, uppskyltningar och utdelningar av arbetsuppgifter, var det dags för kvällen med stort Ö och H. Inget mindre än Öppet Hus 2021. Och som vi alla har längtat! UF-företag stod uppradade i entrén tillsammans med program, idrottsinriktningar och elevhälsa likväl som programmen gick och finna i deras ordinarie programytor. Ållebergsgymnasiet vill tillägna ett stort tack för alla besökare under kvällen likaså till alla elever, elevambassadörer, lärare och personal som gjorde kvällen möjlig att kunna genomföras! Vi riktar även ett stort tack till El- och energiprogrammet som stod för den vackra utomhusbelysningen.

Går du i grundskolan och vill läsa på ytterligare om vårt utbud? Mer information finner du högst upp på hemsidan i länken ”PROGRAM”. Har du en fråga du vill ställa är du varmt välkommen till Fråga en Ållebergare. Dessutom kan du även kontakta våra experter i form av Studie- och yrkesvägledare.

Varmt välkommen till Ållebergsgymnasiet – En Plats Att Längta Till!